Reklama w busie

W dobie XXI wieku, tradycyjne formy reklamyW dobie XXI wieku, tradycyjne formy reklamy przechodzą do lamusa. Ulotki wkładane 

Zareklamuj się w naszym busie na monitorze reklamowym.

 
W dobie XXI wieku, tradycyjne formy reklamy przechodzą do lamusa. Ulotki wkładane 
do skrzynek, ogłoszenia w gazetach przestały zdawać egzamin. Jak dowodzą badania, obraz 
ruchomy jest najlepszym źródłem reklamowym, który oddziałując na zmysły daje znakomity
efekt. 
 
Reklama multimedialna to prezentacja spotów reklamowych za pomocą cyfrowego formatu. 
Przekaz reklamowy emitowany jest w postaci wysokiej jakości filmu oraz zdjęć 
na monitorach TFT. Celem przekazu są treści reklamowe, przewodniki, wiadomości i inne 
rodzaje informacji. Innowacyjność tego rozwiązania za pomocą centralnego systemu 
zarządzania treścią stanowi najbliższą konkurencję dla tradycyjnych nośników reklamowych, 
jakimi są plakaty, ulotki, tablice informacyjne, czy słupy ogłoszeniowe.
 
Emituj swoją reklamę w nowoczesnej, multimedialnej formie. Jej skuteczność zapewnia 
częstotliwość i cykliczność powtarzanych treści. Siłę przekazu wzmocni liczba autobusów, 
w których Twoja reklama zostanie wyświetlona, jak również jej „bliskość”.
Nośniki – 19 calowe monitory TFT w 7 busach.
 
Spot – film lub prezentacja zdjęć wyświetlana przez umowny okres, w czasie 20/ 30 sekund, 
nie rzadziej niż co 10 minut.
W każdym bloku reklamowym pomiędzy spotami, wplecione są treści informacyjne naszej firmy  –
dzięki temu odbiorca skupia swoją uwagę na całym bloku reklamowym.
 
Zalety reklamy multimedialnej :
 
INNOWACYJNOŚĆ – wykorzystuje inne, niż dotychczas miejsca przekazu
NOWOCZESNOŚĆ – przekaz wywołuje duże zainteresowanie klientów
SKUTECZNOŚĆ – przekaz dynamiczny jest znacznie bardziej zauważalny niż reklama 
pasywna
OSZCZĘDNOŚĆ – korzystniejsze przygotowanie spotów reklamowych w porównaniu 
do materiałów drukowanych
EKONOMICZNOŚĆ – wielokrotne wykorzystanie tego samego materiału
ELASTYCZNOŚĆ – możliwość reagowania na czynniki zewnętrzne – szybka zmiana 
wyświetlanej oferty.
 
 
Dodatkowy atut - to codzienna zmiana linii, na której kursuje autobus z reklamą. przechodzą do lamusa. Ulotki wkładane 
do skrzynek, ogłoszenia w gazetach przestały zdawać egzamin. Jak dowodzą badania, obraz 
ruchomy jest najlepszym źródłem reklamowym, który oddziałując na zmysły daje znakomity
efekt. 
Reklama multimedialna to prezentacja spotów reklamowych za pomocą cyfrowego formatu. 
Przekaz reklamowy emitowany jest w postaci wysokiej jakości filmu oraz zdjęć 
na monitorach LCD. Celem przekazu są treści reklamowe, przewodniki, wiadomości i inne 
rodzaje informacji. Innowacyjność tego rozwiązania za pomocą centralnego systemu 
zarządzania treścią stanowi najbliższą konkurencję dla tradycyjnych nośników reklamowych, 
jakimi są plakaty, ulotki, tablice informacyjne, czy słupy ogłoszeniowe.
Emituj swoją reklamę w nowoczesnej, multimedialnej formie. Jej skuteczność zapewnia 
częstotliwość i cykliczność powtarzanych treści. Siłę przekazu wzmocni liczba autobusów, 
w których Twoja reklama zostanie wyświetlona, jak również jej „bliskość”.
Nośniki – 22 calowe monitory LCD w 17 autobusach MZK.
Spot – film lub prezentacja zdjęć wyświetlana przez umowny okres, w czasie 20/ 30 sekund, 
nie rzadziej niż co 10 minut.
W każdym bloku reklamowym pomiędzy spotami, wplecione są treści informacyjne MZK –
dzięki temu odbiorca skupia swoją uwagę na całym bloku reklamowym.
Zalety reklamy multimedialnej :
INNOWACYJNOŚĆ – wykorzystuje inne, niż dotychczas miejsca przekazu
NOWOCZESNOŚĆ – przekaz wywołuje duże zainteresowanie klientów
SKUTECZNOŚĆ – przekaz dynamiczny jest znacznie bardziej zauważalny niż reklama 
pasywna
OSZCZĘDNOŚĆ – korzystniejsze przygotowanie spotów reklamowych w porównaniu 
do materiałów drukowanych
EKONOMICZNOŚĆ – wielokrotne wykorzystanie tego samego materiału
ELASTYCZNOŚĆ – możliwość reagowania na czynniki zewnętrzne – szybka zmiana 
wyświetlanej oferty
Dodatkowy atut - to codzienna zmiana linii, na której kursuje autobus z reklamą.dobie XXI wieku, tradycyjne formy reklamy przechodzą do lamusa. Ulotki wkładane 
do skrzynek, ogłoszenia w gazetach przestały zdawać egzamin. Jak dowodzą badania, obraz 
ruchomy jest najlepszym źródłem reklamowym, który oddziałując na zmysły daje znakomity
efekt. 
Reklama multimedialna to prezentacja spotów reklamowych za pomocą cyfrowego formatu. 
Przekaz reklamowy emitowany jest w postaci wysokiej jakości filmu oraz zdjęć 
na monitorach LCD. Celem przekazu są treści reklamowe, przewodniki, wiadomości i inne 
rodzaje informacji. Innowacyjność tego rozwiązania za pomocą centralnego systemu 
zarządzania treścią stanowi najbliższą konkurencję dla tradycyjnych nośników reklamowych, 
jakimi są plakaty, ulotki, tablice informacyjne, czy słupy ogłoszeniowe.
Emituj swoją reklamę w nowoczesnej, multimedialnej formie. Jej skuteczność zapewnia 
częstotliwość i cykliczność powtarzanych treści. Siłę przekazu wzmocni liczba autobusów, 
w których Twoja reklama zostanie wyświetlona, jak również jej „bliskość”.
Nośniki – 22 calowe monitory LCD w 17 autobusach MZK.
Spot – film lub prezentacja zdjęć wyświetlana przez umowny okres, w czasie 20/ 30 sekund, 
nie rzadziej niż co 10 minut.
W każdym bloku reklamowym pomiędzy spotami, wplecione są treści informacyjne MZK –
dzięki temu odbiorca skupia swoją uwagę na całym bloku reklamowym.
Zalety reklamy multimedialnej :
INNOWACYJNOŚĆ – wykorzystuje inne, niż dotychczas miejsca przekazu
NOWOCZESNOŚĆ – przekaz wywołuje duże zainteresowanie klientów
SKUTECZNOŚĆ – przekaz dynamiczny jest znacznie bardziej zauważalny niż reklama 
pasywna
OSZCZĘDNOŚĆ – korzystniejsze przygotowanie spotów reklamowych w porównaniu 
do materiałów drukowanych
EKONOMICZNOŚĆ – wielokrotne wykorzystanie tego samego materiału
ELASTYCZNOŚĆ – możliwość reagowania na czynniki zewnętrzne – szybka zmiana 
wyświetlanej oferty
Dodatkowy atut - to codzienna zmiana linii, na której kursuje autobus z reklamą.