Przedłużenie biletu
Bilet miesięczny można przedłużyć w autobusie bez konieczności wizyty w naszym biurze, poprzez wpłatę bądź przelew na nasze konto do dnia 29 października od następnego miesiąca do 25 dnia poprzedzającego miesiąc, na który będzie ważny bilet..
Bilet można przedłużyć w ten sposób pod warunkiem, że bilet na nowy miesiąc jest identyczny jak poprzedni bilet, nie może być żadnych zmian w bilecie oprócz jego ważności.
Aby przedłużyć bilet należy dokonać wpłaty na konto:
Santander S.A.
69 1090 2082 0000 0001 0286 1697
W tytule wpłaty proszę podać:
Imię, nazwisko, miesiąc na który chcemy zakupić bilet, nr ewidencyjny z biletu nr między gwiazdkami, adres mailowy
Przykład:
Anna Kowalska, październik, 712578571, anna.kowa784563@gmail.com
Przedłużenia zostają wydrukowane w biurze i bileterki autobusowe zostają zaprogramowane nowymi biletami. Pierwszego dnia w nowym miesiącu kiedy pasażer przyłoży brelok z elektronicznym biletem do bileterki autobusowej, jego bilet automatycznie zostanie przedłużony na nowy miesiąc. Zrobi to na kursie, który na bilecie oznaczony jest Tam. Np. Tam: Kąty Wrocławskie - stacja kolejowa - Wrocław "Dawida". Na kursie powrotnym przedłużyć nie mozna. Przed zakupem proszę sprawdzić czy są właściwie wpisane relacje.
W razie putań proszę o kontakt telefoniczny pod nr tel. 666 045 643 lub mailowy biuro.anita@gmail.com