Reklamacje
-
Skargi związane z rozkładami jazdy i tabliczkami przystankowymi
Skargi prosimy kierować pod nr tel. 666 045 643 lub biuro.anita@gmail.com
-
Skargi dotyczące jakości usług
Reklamacje i skargi dotyczące jakości świadczonych przez nas usług mogą Państwo składać:
Anita Przewozy Osobowe
ul. 1 Maja 90
55-080 Kąty Wrocławskie
lub biuro.anita@gmail.com
-
Jak długo to potrwa?
Skargi rozpatrywane są w ciągu dwóch tygodni a o Klient wnoszący skargę zostaje poinformowany o wyniku postępowania, w zależności od indywidualnych ustaleń - na piśmie, telefonicznie, przez e-mail.
Zastrzegamy, iż skargi wymagające przeprowadzenia bardziej szczegółowych analiz lub sprawy trudne do rozpoznania z przyczyn obiektywnych mogą być rozpatrywane w okresie dłuższym niż dwa tygodnie.